Klaasnägude saladus: kas Korea kosmeetika on eurooplastele müüt või ime?
Ilumaailma innovatsiooniliste toodete esirinnas kohtame sageli Lõuna-Koreast pärit leiutisi. Sealne kosmeetikatööstus liigub tempos, mis jätab lääne kaubamärgid tihti kümmekonna aasta võrra maha. Kuidas nii?
Koread ei nimetata uute suundumuste sünnimaaks asjatult. On ju sealt pärit BB-kreemid, cushion-formaadis jumestustooted, moodsad seerumid ja loomulikult mitmesugused ilumaailma vallutanud maskid. „Uuenduslike näidetena ka PDRN-seerumid, mis põhinevad lõhe DNA-l ja toetavad naha taastumist. Ning spikulid ehk merekäsnast saadud mikronõelakesed, mis avavad nahas mikrokanaleid ja aitavad toimeainetel sügavamale imenduda,“ harutab teemat KoCo.ee ja Korea Cosmeticsi asutaja Katrin Klaussen. „K-Beauty eristub innovatsiooni ja teadusliku arengu kõrval ka hoolika lähenemise ning nahasõbralike koostisosade poolest. Tekstuurid on kerged, meeldivad kasutada, paljud tooted on loodud täitma korraga mitut ülesannet. Näiteks oil-to-foam puhastajad ühendavad endas nii hüdrofiilse õli kui ka puhastusvahu omadusi, seerum-kreem hübriidid pakuvad samaaegselt niisutust, toitmist ja kortsudevastast toimet, mitmed maskid toimivad ka öökreemina, meigitoodetesse lisatakse nahahoolduskomponente. Nii muutub hooldatud nahk igapäevarituaaliks, millel on praktiline kasu ja emotsionaalne väärtus.“